optymalizacja ilości odwiedzin a zwiększanie przychodu

Sytuacja jest skomplikowana… I dobrze! 🙂 

Dużo osób zakłada sklep internetowy lub bloga w celu osiągnięcia korzyści materialnych. Nie wszystkim się to jednak udaje. Duża ilość odwiedzin i duże przychody nie zawsze załatwiają sprawę. Tak naprawdę żeby się rozwijać potrzebujemy moim zdaniem nie bardzo dużej ilości odwiedzin (ewentualnie nie tylko bardzo dużej ilości odwiedzin) i przychodów ale wysokiego współczynnika konwersji oraz przychodów rosnących odpowiednio szybciej niż koszty.

Błędne założenia, błędy w liczeniu, niewiedza. To wszystko może składać się na ewentualne niepowodzenie. Prawie napisałem „Błędne założenia, błędy w liczeniu i niewiedza” 🙂 – to jednak nie byłoby to samo.

(patrz tutaj)

CDN…

Updated: 10 kwietnia 2011 — 22:42

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *