jak się odbywa taka (wbrew pozorom bardzo prosta) czynność:
1. odkręcenie śrub łączących zderzak i nadkola po obu stronach
2. podważenie i ściagnięcie listewek znajdujących się na wysokości górnego brzegu tablicy rejestracyjnej
3. ściągnięcie tablicy rejestracyjnej
pod listewkami zderzak jest połączony z belką śrubami ewentualnie tak jak było u mnie nitami. Wykręcamy śruby lub rozwiercamy nity i wysuwamy delikatnie zderzak. Trzyma się jeszcze po wykręceniu śrub po bokach. Po lekkim wyciągnięciu wypinamy halogeny z kostek, demontaż zderzaka przeprowadzony
uwaga !! w przypadku uszkodzonego przedniego zderzaka u mnie (co się okazało dopiero po demontażu) uszkodzone były też plastikowe wloty powietrza chłodzące tarcze hamulcowe. Posklejaliśmy to (są z plastiku), może warto kupić je jednak przed demontażem i zamontować w całości – nie są drogie, mogą być używane